Ziet het drukresultaat er bij een herhaalbestelling altijd exact hetzelfde uit?

Bewerkt

Wil je een eerdere bestelling nogmaals bestellen? Plaats dan geen nieuwe bestelling via onze webshop, maar stuur ons even een mailtje met vermelding van het ordernummer van je eerdere bestelling bij ons.

Wij proberen er dan voor te zorgen dat je order bij dezelfde producent komt te liggen als je eerdere bestelling en vragen hen de gebruikte instellingen van de vorige keer (productiebestanden, kleuren, etc.) weer zo goed als mogelijk opnieuw te benaderen, zodat het eindresultaat van de nieuwe bestelling zo dicht mogelijk in de buurt zal komen van de eerdere productie.

Je kunt ons eventueel hierbij helpen door een fysiek exemplaar uit je vorige bestelling naar ons op te sturen, zodat we de fabriek deze als referentie voor de output kunnen laten aanhouden. Dat maakt het vergelijken gemakkelijk. Het referentie-exemplaar ontvang je dan uiteraard weer retour via de levering van je bestelling.

In alle gevallen geldt dat een 100% identiek resultaat nooit gegarandeerd kan worden. Als gevolg van (bijvoorbeeld) verschillende productiebatches van het halffabrikaat, vervangen machines en vernieuwde software in de fabriek zullen bij een herhaalproductie lichte afwijkingen altijd waarneembaar zijn.

Was dit artikel nuttig?

Onze excuses! Zou je ons meer willen vertellen?

Bedankt voor de feedback!

Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van uw feedback
Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw.