Er staat een spelfout in mijn geleverde bestelling. Wat nu?

Bewerkt

Oei, dat is erg vervelend! Ons uitgangspunt is dat de digitale drukproef waarop jij vooraf akkoord hebt gegeven, altijd leidend is. Hoewel wij deze drukproeven met de grootst mogelijke zorg opmaken, kunnen we niet garant staan voor een redactionele eindcontrole op het door jou aangeleverde artwork. Daarom vragen wij je vooraf om de digitale drukproef goed te controleren op alle details, vóórdat je ons jouw akkoord geeft.

In het geval van een klacht, zal dus worden gekeken of het resultaat van het geleverde product overeenkomt met de vooraf door jou goedgekeurde drukproef. Klachten kunnen alleen in behandeling worden genomen indien er sprake is van een afwijkend resultaat t.o.v. de goedgekeurde drukproef.

Was dit artikel nuttig?

Onze excuses! Zou je ons meer willen vertellen?

Bedankt voor de feedback!

Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van uw feedback
Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw.